Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet RTL GEMIST het niet meer?

Sinds vandaag hebben ze de site veranderd en doet het afspelen van video's het niet meer, ik kreeg een rare foutmelding, wie heeft dit ook of ligt het aan mijn pc?
Ik heb al microsoft silverlight opnieuw geinstalleerd, maar geen resultaat, wie kan helpen?

Toegevoegd na 20 minuten:
Als ik systeem check doe staat er alleen deze fout:
Silverlight (lokaal opslaan instellingen)

Schakel het lokaal opslaan van gegevens in Silverlight in.

Maar hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 35 minuten:
(OPGELOST)

Toegevoegd na 5 uur:
ene keer doet ie het wel, andere keer niet

Toegevoegd na 1 dag:
ik kan alles terug kijken behalve GTST, want alleen bij gtst staat er fout 4001 error! en op twitter lees ik meer mensen die dit hebben.

Andere programma’s doen het gewoon wel, ik heb gedaan: Op dat scherm waar die error staat bij rtl gemist klik je met je rechtermuisknop, en dan silverlight aanklikken en dan bij ''toepassingsopslag'' als je dat ziet aanklikken en alles verwijderen aanklikken en dan ok. en dan opnieuw opstarten van je browser en dan doet ie het weer! (BEHALVE GTST DAN!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mij zegt ie dat ik moet betalen voordat ik wat kan kijken, maar misschien helpt deze site je verder?

http://www.hebikietsgemist.nl

Via hier kom ik ook op www.rtlxl.nl maar kan ik gewoon bijv, the bold and the beautiful of TVOH kijken.

Hoop dat je er wat aan hebt

Toegevoegd na 1 minuut:
www.rtlxl.nl moet www.rtl.nl/xl zijn ;)
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hoe heb jij het opgelost ik zit nu met het zelfde probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog even verder gezocht.. Gebruik je Internet Explorer? Zo ja.. de nieuwste? Probereer anders google chrome te installeren of mozilla firefox (dit zijn 2 andere browsers) ik zie op andere sites dat dan de problemen opgelost zijn. Ik heb het hier even geprobeerd, in google chrome werkt het ook prima en in internet explorer niet!..
Dit heb ik dus ook gedaan ,maar hoe moet ik lokaal opslaan instellingen inschakelen? En Waar?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding