Hoe heet het liedje wat ze helemaal op het einde draaien bij de NOS Champion League? Tijdens dat liedje tonen ze wat fragmenten uit samenvattingen.

Het gaat zo "can you feel it in the air, all the energy" ofzoiets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik denk dat je bedoeld:

A Silent Express - Feel The Energy

http://www.youtube.com/watch?v=_J_2HB_ikXU
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Potver3, je was met net een seconde voor... +1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Mahoema Eerst maar eens afwachten of het goed is, ik kijk nooit naar de NOS Champion League. (Het commentaar bij dit filmpje gaf de doorslag !)