Waarom kan je in Nederland alleen de dvd van seizoen 1 kopen van Psych, terwijl in Amerika al seizoen 6 op tv is en 5 op dvd in de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Blijkbaar was de Nederlandse markt niet aantrekkelijk genoeg om daar alle seizoenen voor beschikbaar te stellen. Je kan deze dvd's natuurlijk wel in het buitenland bestellen, dan heb je ze ook. Let wel op of jouw dvd-speler ook de juiste regio's af kan spelen en je dus niet komt te zitten met niet-afspeelbare dvd's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb deze serie nooit gevolgd maar als Psych in Nederland nog steeds door Comedy Central wordt uitgezonden dan komen de dvd's pas op de markt als het seizoen op tv is afgelopen. Zie bron met programma's op CC. Voor zover ik kan zien wordt Psych nog steeds uitgezonden.