Wat is de clue van deze commercial?

http://www.youtube.com/watch?v=W7rzncJYK7Q

is vraag me af wat de clue van de commercial is en wat het verband is met Centraal beheer achmea.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

De Adam-figuur in deze commercial is homo. Als je met z'n tweeën op de wereld bent, waarvan de een man en de ander vrouw, is het toch vrij onhandig als de mannelijke partij laat afweten omdat hij niet op vrouwen valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als zij de enigen op de wereld zijn, hoe kan adam nou weten dat hij homo is, aangezien hij nooit iemand van hetzelfde geslacht kan hebben gezien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niet te diep gaan filosoferen bij reclames. In principe heb je gelijk natuurlijk, maar daar wordt in deze reclame niet bij stilgestaan. Het doel van de reclame is niet om waarheidsgetrouw te zijn, maar om mensen de naam van het bedrijf te laten herinneren en om mensen met dat bedrijf in zee te laten gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als adam ook nog een narcistische persoonlijkheidsstoornis zou hebben dan vindt hij zijn eigen lichaam lekkerder en mooier dan dat van een vrouw.
Adam en Eva zijn de enige mensen op aarde op dit moment, dus als Adam homo is, dan heeft Eva wel een behoorlijk probleem.
Een direct verband met CB is er eigenlijk niet, maar dat geldt voor meer van hun reclames. Hun boodschap is gewoon dat je even Apeldoorn moet bellen als je een probleem hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat dan waarom eva zogenaamd de appel heeft geplukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In deze commercial plukt Eva de appel nog helemaal niet, ze kijkt er alleen even verlekkerd naar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehh, het is een grap Nicole, dit is niet daadwerkelijk wat de bijbel daarover vertelt iig. Het is meer een "wat als" scenario.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Nicole, Eva plukte de appel omdat Satan, die vermomd was als slang, haar verleidde om hem op te eten.
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Adam_en_Eva
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook maar een theorie die keihard door alles en iedereen herhaald wordt. Er staat nergens in de bijbel dat de slang Satan is. Zelfs Wikipedia zet het tussen haakjes en zegt "wellicht Satan".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://religion.blogs.cnn.com/2011/06/05/thats-not-in-the-bible/ Overigens dacht ik dat ook altijd totdat ik dit grappige stukje las, staan nog meer als bijbelse waarheid vertelde dingen in (die dus niet in de bijbel staan).