hoe bereidden ze kinderen in actiefilms voor ?

Ik zag weer de zoveelste actie film
waar een kind uiteindelijk de slechterik neerschiet

situatie in dit geval
Kind 12 jaar zwanger gemaakt door slechterik die sekteleider is
Die schiet ook nog eens zoveel kinderen dood en zo
meisje komt in gevaar en moet kiezen tussen neerschieten agent of slechterik die haar natuurlijk helemaal manipuleert om op de agent te schieten
hoe vinden ze die kinderen en wat vertellen ze zo'n kind ?
want hoe onecht ook het lijkt
het lijkt me nogal wat om op 12 jarige leeftijd dit soort dingen te spelen.
is daar iets over te vinden op internet ?

12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 12 jarige was waarschijnlijk een kind wat al heel wat jaartjes ouder is.
Door kleding, kapsel ed kan het door voor een 12 jarige.
capthavoc
12 jaar geleden
inderdaad maar toch ouder dan 16 zou ze niet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag! Ik wil ik wel weten

Het beste antwoord

Niet alles in films is ook echt zo gefilmd. Soms worden contexten veranderd en worden losse shots samengevoegd tot een geheel waardoor de hele scene ineens anders wordt.

Toegevoegd na 25 minuten:
Denk bijvoorbeeld aan een kind wat bang wegrent en af en toe omkijkt... ze vertellen haar dit zo te spelen alsof ze achtervolgt wordt door honden maar bij de montage voegen ze beelden doen van enge mannen met geweren of monsters o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
De scene die ik zag was best heftig en dit keer ging het om en meisje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn meestal special effects of later met een computer erin gefotoshopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoel ik idd Roland, dat de scenes die de kinderen spelen op het moment van opname anders zijn dan na bewerking!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@roland fotoshoppen in een film xD
capthavoc
12 jaar geleden
Het is niet helemaal bevredigend maar toch,...

Andere antwoorden (1)

Die kinderen vinden ze door een castingbureau in te schakelen, die zoekt een geschikt kind/kinderen. Ze vertellen die kinderen gewoon wat ze moeten zeggen en doen en die kinderen vinden het meestal hartstikke gaaf om in een film te mogen spelen. Raar is het niet echt want jongens spelen heel vaak oorlogje met nepwapens.