Is er een plek om 'in therapie' terug te kijken met degelijke kwaliteit?

Op uitzending gemist is de kwaliteit zo slecht, nu vind ik het verder niet zo heel erg. Maar het zou toch net iets beter zijn als het mooier was, kijkt ook iets makkelijker.

Weet iemand of dit ergens mogelijk is?

Dankje!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het wordt altijd de volgende dag herhaald om een uur of half één op Ned. 2

Toegevoegd na 5 minuten:
Op de eigen website www.intherapie.tv kun je de afleveringen ook terugkijken. Misschien is die kwaliteit beter dan via uitzendinggemist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die site heeft betere kwaliteit ja, hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (1)

Probeer anders de uitzending gemist app. Dan is het beeld wel klein, maar wel scherper dan op de pc