Is het programma payback time op rtl 7 rond de klok van 8 uur echt of nep?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Haha, nou hier een eigenwijsje.

Het is HARTSTIKKE NEP!

Het is gebaseerd op waar gebeurde verhalen maar nagespeeld. En dan mag het Reality TV genoemd worden. En uiteraard zwaar overtrokken, waarbij gebruik gemaakt wordt van acteurs en imitatiewapens.
Kortom: Operation Repo Payback Time is geacteerd.

En even heel eerlijk, als je de serie bekijkt, dan heb je al snel het gevoel dat het bullshit is. Heb je dat gevoel, ga er dan maar van uit.

Maar goed, een bron is misschien wat overtuigender:
Zie bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat programma, Operation Repo: Payback Time, is echt. Het heet toch niet voor niks een realityserie?
Het bedrijf wordt gerund door de familie Pizzaro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor veelste veel dat het nep is..echt heel veel.
Maar als je goed nadenkt..Zullen mensen serieus voor de lol pepperspray in hun gezicht laten spuiten??

Soms denk ik wel: dit is zó nep, gewoon om hoe de mensen zo belachelijk kunnen reageren..
Maargoed, volgensmij is het ook echt hoor ;)