Wie is je favoriete tv persoonlijkheid?

Presentator, soapacteur, nieuwslezer....wie vind jij nou echt leuk en sympathiek..en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Arend Langenberg, voice-over van onder andere Peter R. de Vries en nieuwslezer.

Geweldige stem en een zeer innemende, sympathieke, charismatische en uiterst vriendelijke persoonlijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (28)

Uhm... Schieten jullie me af als ik Georgina Verbaan zeg...

Toegevoegd op 03-06-2009 17:04:16
Ik vind haar zo leuk omdat ze geen blad voor de mond neemt en écht goed kan acteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Georgina Verbaan.
Lekker spontaan!

Toegevoegd op 03-06-2009 17:10:37
Ze kan nog zingen ook.
Ik wacht op haar 2e album!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand noemde haar eerder een poppetje bij een eerdere vraag. Totaal oneens. Bij een 'poppetje' denk ik aan 'gespeeld'. Dat heb ik juist niet bij haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederlandse personaliteit, dan.
Wereldwijd: zie mijn avatar.
hugh laurie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Doe mij maar camera-man.

Toegevoegd op 03-06-2009 17:14:49
sorry voor de ontbrekende uitleg. Ik ben geen type wat graag in beeld komt en heel leuk spontaan overkomt. Ik ben de cameraman die dat moois mag aanschouwen vanaf de buitenkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Will smith,

Nog steeds spontaan en vooral mens ;) dat missen er velen in dat wereldje!

Toegevoegd op 03-06-2009 17:09:37
zoek maar is op youtube Will smith on letterman :) over zijn nieuwe film (oud ondertussen Persuit of happyness) geniaal ;)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, hier hebben we er eentje: zoek maar IS op? Zoek maar EENS op bedoel je toch zeker?
http://www.goeievraag.nl/vraag/gaat-woord-verdwijnen-vervangen-woord.10155 Verder ben ik het helemaal met je eens: +1 voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg bij de naam will smith altijd de kriebels omdat ie een tijdje geleden nog es een rapcd gemaakt heeft. die was zielig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreemd antwoord krullebol,, dus als jij een keer een slechte dag heb? moet ik je daar de rest van je leven ook maar scheef voor gaan aankijken? hou toch op ;)! zijn leven is een en al succes geweest.. dat zie ik jou nog niet doen.. sterker nog 't is je voorals nog niet gelukt..
Paul de Leeuw, omdat hij zo "lekker gewoon" is gebleven!

Nee, grapje...Victoria Koblenko, ik ken haar alleen van haar collums in de metro/spits (whatever) en haar schrijfstijl en humor bevallen me wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Naatje;

James May, co-presentator van Top Gear. Ik voel me sterk verwant met die man. En dan dat prachtige Engels van hem!

Toegevoegd op 03-06-2009 20:09:21
Volgens mijn duimpjes-omlaag-stalker weet ik zeker zelf niet wie mijn favoriete tv-persoonlijkheid is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jort Kelder, het enige is alleen wel, wat ik jammer vind, dat hij nooit het achterste puntje van zijn tong laat zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anita Witzier, leuke, spontane vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Froukje Jansen. Die is gewoon errug leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rolf Wouters natuurlijk! De ultieme tv-yup met meneer Sjon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=SGT72DY0yVY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=kHh-KRolVYg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha Naatje, wat een fantastisch coole filmpjes.
Ik bedoel, wat is er nu een meer geniale grap dan:
Rolf: Wat is Engels voor 'post'
Deelneemster: Ehm, post?
Rolf: neenee, een ander woord.
Deelneemster: oja! Mail!
*er valt meel uit het plafond op het publiek*
Peter R. de Vries...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brrrrr.... eng mannetje...
Ik vind Jim Carrey leuk. Ik heb hem meestal alleen zien acteren, maar soms ook in shows. Hij is daar net zo grappig en vrolijk. Om hem kan je lachen, hij geeft je energie : D
Een hele andere kant op:
Ik vind dat marco borsato ook een goede persoonlijkheid heeft. Hij zet zich in voor goede doelen en heeft geen sterallures of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een hele andere kant van Carrey gezien die ik nog niet kende in de film :The Eternal Sunshine Of The Spotless Mind...echt een hele andere kant..maar een topfilm..zeker een aanrader.....(als je hem nog niet gezien hebt)
Maarten van Rossem - lekkere brompot met verstand van zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht ook aan Midas Dekkers inderdaad - zelfde klasse :)
Als de vraag nou tegengesteld was, dus: wie vind je niet leuk en sympathiek? Dan had ik een waslijst vol en die zou ik hier graag neerzetten. Maar zal dat maar niet doen.
Op tv zie je elke dag dezelfde koppen. Ik word een beetje moe van al die 'bekende Nederlanders' die zonodig moeten. Ik vond Loretta Schrijvers wel leuk en sympathiek overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beau van Erven Dorens, het is af en toe echt een clown, en daar kan ik erg om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maarten van Rossem, hij lijkt wel op mij... Ik kan net zo sceptisch zijn en ik kan dat heel goed waarderen in een ander... Hij is kritisch en intelligent... En zijn scepsis is gespeeld, want hij heeft een scherpe blik en is respectvol... Dat zijn eigenschappen die ik hoog acht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bear Grylls! Die man eet en drinkt echt alles!
Hilarisch om te zien! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh.....Theo Maassen, maar dan van een aantal jaren geleden. Hij was vrij recent op TV als acteur.
Ik denk dat ik hem in die rol wel leuk en sympathiek vond.
De laatste tijd heb ik niet echt meer gevolgd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag altijd graag kijken naar het optreden van Maarten van Rossum, vanwege zijn scherpe, nuchtere analyses en cabareteske uitspraken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samuel L. Jackson. Moet wel eerlijk zeggen dat ik hem alleen ken in zijn rol als acteur, dus ik weet niet echt hoe hij als zichzelf is. Maar hij komt in ieder geval over als een enorm coole, humoristische en wijze meneer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eerste ingeving was: Will Smith. Maar dat heeft al iemand gezegd, dus ik denk even na over een ander persoon.

Ik heb weinig met presentators van spelletjes of grote shows, ik kijk geen soaps en nieuwslezers heb ik geen mening over.
Het enige programma wat ik altijd erg graag kijk is Mooi! Weer de Leeuw. Dus ik ga voor Paul. Omdat hij zo grof is dat het eigenlijk niet leuk meer is, maar iedereen het van hem pikt. Ik zou daar graag een keer aanwezig zijn en hem ontmoeten (en ja, dan mag hij me gerust in de zeik zetten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Handy man..........die hem kent weet waarom;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jetske van den Elsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben niet echt fan van iemand, maar ik vind dat
Peter van der Vorst het erg leuk doet en gedreven
is in Van der Vorst ziet Sterren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jan de Hoop als ik die 's ochtens zie wordt ik vrolijk wakker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Georgina Verbaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valerio Zeno