Ik bezit zo'n 40 jaargangen van het tijdschrift de Donald Duck, wat is dat ongeveer waard?

2.7K
erotisi
10 maanden geleden
Max 20 euro.
jc54
10 maanden geleden
Een schijntje van wat het gekost heeft..............
Castle
10 maanden geleden
Tja hoeveel levert een kilo papier nu op? ;)
HannekeJanssen
10 maanden geleden
Dat ligt er ook een beetje aan welke jaargangen, heel oud zal wat meer waard zijn.
LeonardN
10 maanden geleden
Ben benieuwd wat jullie bronnen zijn. https://www.camar.nl/donald-duck-weekblad/a-klasse
Complete jaargangen zouden al >30 eu opleveren.
Ik weet niet wat dat praktisch inhoudt, maar het zal dus zeker meer dan 20 euro waard moeten zijn, meer dan de papierprijs. Wat een schijntje inhoudt weet ik niet maar een abo kost ~140 euro p/j (nu) Van sommige jaartallen is de waarde >80 eu p/j . Maar ik kan me voorstellen dat het TOEN geen 160 gulden per jaar was.
Rpsbt
10 maanden geleden
Zal ook te maken hebben met de staat waarin ze verkeren. Als u ze netjes bewaard hebben zijn er vast verzamelaars die er wel wat voor willen geven. Zeker uitgaven die ouder, en wel behouden zijn, kunnen best nog wel een paar tientjes per stuk opleveren.

Geef als eerste antwoord