Op welk album van Eric Clapton staat het nummer The Edge (= muzikaal)?

Ik kan het album niet vinden waarop het staat. Wie kent het? Ik heb er ooit een kopie van gekregen. Verder weet ik niets over het nummer.

Het stond op een bandje samen met "Beautiful tonight" en het was een iets langer muzikaal nummer. Op dat album staat geen nummer met The edge. Mogelijk is de naam anders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Op het Clapton album 24 Nights staat het nummer Edge Of Darkness.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een nummer met die naam heeft Clapton nooit uitgevoerd.
AWM
14 jaar geleden
Misschien edge of darkness?

http://www.youtube.com/watch?v=eteUUZ8U4Bs

Toegevoegd op 19-05-2009 20:44:58
Zoals Ruth al suggereerde, sorry had ik niet gezien