Waarom staat er bij de ingang van Lowlands de code 90537?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het plaatje had ik er later pas bij gevonden. Ik weet niet zeker of er dit jaar ook 50739 stond.

Het beste antwoord

Het is "gewoon" een getal. Men is hier in 2005 mee begonnen. Er heerst grote twijfel over de herkomst van deze getallen, die ieder jaar anders zijn, doch wel dezelfde cijfers bevatten. Ik zal een foto bijvoegen van een ander jaar met dezelfde cijfers, in andere volgorde.

Dit waren overigens de getallen van voorgaande jaren:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat ik zo kan vinden is dat het een artikelnr van een gehoorbeschermer is.

Toegevoegd na 42 seconden:
kan handig zijn op LL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het staat simpelweg voor het aantal bezoekers van het jaar daarvoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het aantal van het jaar ervoor klopt. Het ging hier om het jaar 2004 (toen waren er 50739 bezoekers)

iemand van de organisatie heeft een keer verteld dat het oorspronkelijk het aantal bezoekers was van 2004 en dat de cijfers daarna gewoon in willekeurige volgorde opgehangen zijn