Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Naar welke zender kan ik nu luisteren nu Arrow Classic Rock uit de lucht is?

Ik bedoel: welke zender heeft ongeveer dezelfde muziek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ha, die Lala;

Ik mis Arrow Classic Rock ook zo. Net als City FM, die ongeveer dezelfde soort ouwelullenrock draaide; heerlijke zenders waren dat. Veronica komt er een beetje bij in de buurt: veel 80's en 90's. Zal die 100% NL ook eens opzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat dezelfde muziek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk hoor... erg grappig...
ha ha ha
Zolang je niet afhankelijk bent van een FM-radio zou ik zeggen: Kinkfm. Dit zijn de wat ruigere nummers van dit moment.

Anders is Veronica qua muziekstijl redelijk gelijk met Arrow.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik bedoelde via mijn ouderwetse radio. Ik weet dat ik op internet soortgelijke zenders kan ontvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan heb je niet zoveel keuze. Er zijn wel Duitstalige classic rock zenders te ontvangen waar ik woon maar ik weet eerlijk gezegd niet waar die precies zitten en hoe ze heten. Gewoon wat zenders proberen dan maar. Vroeger luisterde ik op de radio altijd naar Jazz Radio. Die is ook weg en zelfs op internet heb ik geen vergelijkbare gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk, dank je!
Ik vind dat 3FM altijd goeie alternatieve muziek heeft en anders kan je altijd nog terecht bij Radio Veronica!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via internet kun je Kink Aardschok FM eens proberen. En via de digitale radio (onder meer van UPC, heb je een andere provider, moet je die uiteraard even vragen) krijg je ook een paar lekkere rock- en metalzenders!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arrow kun je wel nog beluisteren via internet.

Maar over de ether is er helaas geen echte gelijkwaardige zender meer. Hier in de buurt van Brunssum kunnen we wel nog cncr ontvangen. Dat is het lokale radiostation van de Afnor (Amerikaanse Leger)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
city fm, de platen die ze draaien zijn bijna hetzelfde als op arrow, maar die zender is alleen in noord nederland te ontvangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radio Veronica heeft de functie van Arrow overgenomen voor mij..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding