Waka Waka bestaat wel degelijk.
Het betekent, 'rennen', 'rennen'.
'Kom op', Springen.
er zijn meerdere vertalingen voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

waka waka betekent in het nederlands ook gewoon waka waka
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het opgezocht en vertaald
waka waka betekent waka waka
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waka waka betekent volgens Google niks. Maar het zal wel iets te maken hebben met "This time for Africa", wat er altijd bijstaat in de titel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het geluid dat Pacman maakt als hij bezig is in zijn doolhof...

Toegevoegd na 20 minuten:
En nu met bronvermelding... Shakira is gewoon een jatterd net zoals alle popsterren. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slaat nergens op... Eerst zeggen dat het erop lijkt en dan een min geven? Vreemd. Het Nederlands lijkt best wel op het Nederlands als ik er op ga letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een betekenisloze geluid in de zin van pacman...
Waka waka bestaat niet, Shakira heeft weer een nieuwe taal uitgevonden ;-b
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waka waka kwam net is in het lied van Shakira ook voor in Zamina een hit uit 1986.
Daar betekende waka waka uit het Kameroense pidgin (bepaalde taal daar) wandelen, lopen of marcheren.

Dus in het liedje van Shakira denk ik dat dit hetzelfde betekent.
Dus lopen of wandelen voor Afrika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het surinaams is dat"" loop""

Toegevoegd na 2 minuten:
of lopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Waka waka" komt uit het Swahili. Het betekent: fel schijnen, goed branden. Het is een aanmoedigingskreet, die oorspronkelijk geroepen werd bij brand (zoals wij roepen: brand, brand!). De Swahili sprekende Afrikanen roepen het naar iemand die in z'n luie stoel ligt en voor wie het tijd wordt om de handen uit de mouwen te steken.
Amadea
13 jaar geleden
het betekend straal,uitblinken,excelleren