Wat is de naam van een Vlaamse band?

Op zoek naar de naam van de Vlaamse band, die een lied hadden met de titel (echte?) vrienden. Volgens mij jaren 80.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Antwoorden (2)

Weet je zeker dat het Vlaams is en niet Nederlands? De enige die ik kan bedenken is BZB, ofwel Band zonder Banaan, uit Volkel. En daarvan kan iemand uit het noorden van het land best denken dat ze Vlaams zijn
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee, waren echt Vlamingen. Beetje in de tijd of net ervoor van Clouseau. Had er een single van
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik weet t...
De band heette TOAST, het nummer Vrienden. Ook hadden ze het nummer: ook schreeuw t van de daken :-)
Ik denk aan een duet tussen Raymond van 't Groenewoud en Henny Vrienten. Het lied heet Als je wint.
sorry - het moet zijn herman brood en henny vrienten.
Toegevoegd op 01 maart 2020 08:24: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De naam van de band is TOAST. Het nummer heet idd Vrienden. Ook hadden ze t nr: Want ik schreeuw t van de daken...