Kijk naar de mensen die salsa groot gemaakt hebben en zoek naar hun nummers: Celia Cruz, Gloria Estefan, Tito Puente. Johny Pacheco, Alquimia, Ana Gabriel, Cheo Filiciano, Fania All Stars, Grupo Galle, Grupo Niche, Joe Arroyo, Jose Feliciano, Juan Luis Guerra, La Lupe, Las Sonora Carruseles, Larry Harlow, Los Tupamaros, Marc Anthony, Oscar de Leon, Quinto Mayor, Ray Barretto, Sonora Matancera, om maar slechts enkele te noemen.
Wil je een lekkere CD met salsa is A tropical tribute to the Beatles een aanrader. Hits van de Beatles in salsa uitvoering, w.o Yesterday, A hard days night, Let it be, Obladi Oblada, Lady Madonna, Hey Jude, en nog meer.
Deze CD ligt goed in het gehoor voor je gasten die de Beatles kennen en een frisse uitvoering in een lekker ritme zullen waarderen.
http://www.amazon.com/Tropical-Tribute-Beatles-Celiz-Cruz/dp/B00000125I
Je kan hier naar een paar samples luisteren.
Succes in je speurtocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Elvis Crespo - Suavemente

Buena Vista Social Club - Chan Chan

Jowell y Randy - No Te Veo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 Enamorado-Tito Rojas
2 Enseñame- Puerto Rican
3 Porque Aparentar-Anthony Cruz
4 Sé-Kevin Ceballo
5 Yo Soy Tuyo, Tu Eres Méa- Pedro Conga Y Rafy Cruz
6 No Puedo Olvidarla-Pedro Jesus
7 Primera Piedra-Sexappeal
8 Mentiras-Edgar Daniel

9 Bachata Rosa-Marlon
10 Pa' Lante-Willie Chirino
11 Ella Menea-NG2
12 El Dia De Tu Suerte-N Klave
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rhythm is gonna get you - gloria estafan