Het liedje heet "Countdown" en dat wordt gezongen door Beyoncé. Het fragment is op de video te horen vanaf 46 seconden.

Toegevoegd na 19 minuten:
De naam van het links dansende meisje (wier gezicht niet te zien is, dus door te googelen met de andere namen geprobeerd te vinden) zou Xem Phim kunnen zijn...

Toegevoegd na 1 dag:
Tati McQuay blijkt het dus te zijn, dankzij de vraagsteller die dat zelf gevonden heeft.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, maar Xem Phim is hier te oud voor, niet?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben er al achtergekomen. Dit is Tati McQuay. :D