Hoe kan ik mijn afspeellijsten van Spotify openbaar maken?

Ik heb afspeellijsten gemaakt op Spotify. Toen ik inlogde op het account van iemand anders die mij al volgde en ik op mijn naam klikte, stond er 'geen recente activiteit'. Hoe kan ik ervoor zorgen dat iemand anders gewoon mijn afspeellijsten kan zien? Bij mijn instellingen staat het kopje 'Nieuwe afspeellijsten automatisch openbaar maken' gewoon aan. Ook het kopje 'mijn activiteit delen op Spotify' staat gewoon aan! Hoe kan dit? Op het account van iemand anders staan de instellingen allemaal hetzelfde en die persoon heeft ook geen premium. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
43.9K

Het beste antwoord

1. Klik met de rechtermuisknop op de afspeellijst die je openbaar wilt maken.
2. Kies Openbaar maken.
(2.5) Van gedachten veranderd? Klik nogmaals met de rechtermuisknop en selecteer Privé maken.

Je kunt ook instellen of je afspeellijsten standaard openbaar of privé moeten zijn:

1. Klik op Spotify op de menubalk en selecteer Voorkeuren.
2. Schakel Nieuwe afspeellijsten automatisch openbaar maken in (op groen) om ze standaard openbaar te maken.