Hoe heet het liedje in de nieuwe AXE reclame, en wie zingt het?

Het is die reclame waar die jongen steeds van gedaante verwisseld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dies leuk he? die vraag wilde ik ook stellen..je bent me voor.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.ster.nl/consumenten/muziek_in_de_reclame.html
Ik kan hem niet vinden daar maar mocht het hier niet lukken, wat ik me niet kan voorstellen kan je een mailtje sturen.

Antwoorden (3)

In de nieuwe reclame van Axe Twist wordt een jongen een aantal maal onder handen genomen door een robot. Kenners denken dat de muziek op de achtergrond een nummer is van "Barry Louis Polisar", de titel van dit nummer is "All I Want Is You"

Toegevoegd na 12 minuten:
Even een aanvulling van " Bet", aangegeven wordt dat dit nummer speciaal voor de reclame is geschreven en dus niet het nummer is zoals ik eerder had aangegeven. Het deuntje lijkt er wel op maar de lyrics zijn heel anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nummer is speciaal voor de reclame geschreven maar lijkt op dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=tQESZszV0Sg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barry Louis Polisar - All I Want Is You

ook bekend van de film Juno

Toegevoegd na 53 seconden:
is niet het orrigineel, maar tekst is hetzelfde voor zover ik het kon horen