Mag je optreden met de microfoonstand van Freddie Mercury? Heeft hij geen pattent? Zou het mogen?

Freddie Mercury heeft een speciale microfoon standaard

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ja hoor, geen enkel probleem. Het is namelijk geen uitvinding, maar een kapotte standaard ;-). Microfoonstandaards bestaan uit een aantal delen zodat je de hoogte kunt verstellen. Als je de schroef losmaakt kun je de hoogte verstellen maar ook het hele bovenstuk eruit trekken. Dat heeft Freddy gedaan en er zijn handelsmerk van gemaakt, maar dat mag iedereen dus doen. Je loopt alleen het risico dat mensen je een na-aper vinden ;-).

Toegevoegd na 11 minuten:
Nog even een wiki-link toegevoegd met wat info.