Hoe neemt een harpspeler de harp mee naar een optreden?

Een harp is een enorm ding en ik vraag me af hoe een harpspeler zijn instrument meeneemt naar een optreden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
4K

Het beste antwoord

Een keltische harp kan de persoon zelf meenemen, steekwagen wellicht, maar een klassieke harp, die weegt zo´n 50 kilo, dat gaat in een kist met wieltjes eronder met een grote auto waar die plat ingaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gewoon, in een speciaal daarvoor bestemde harpkoffer achterin de auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in een bestelwagen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In zo een ding:
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Goeie vraag! Ik zie een harpspeler voor me die zijn harp gemakshalve thuis heeft gelaten, omdat hij niet op zijn fiets past!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pedaalharp (zo'n grote) kan zowel in een hoes als in een koffer worden vervoerd. De meeste mensen doen dat met een auto. Kleinere harpen kunnen op de fiets.