Kan je online leren zingen?

Ik wil graag gratis, online leren zingen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je komt vast een heel eind.
Maar vergeet niet, er is niemand die kan horen en zien wat je dan eventueel fout doet. (En gericht je daar tips voor geven.)

Het beste antwoord

Probeer youtube! Er zijn erg veel filmpjes waarin technieken worden uitgelegd en je kan meteen meezingen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk bedankt allemaal!

Andere antwoorden (2)

Op deze website vind je diverse soorten zang- en ademhalings-oefeningen. Deze zijn geheel gratis en kan je wanneer je maar wilt gebruiken om je stem warm te zingen.

Kies zelf de juiste oefeningen uit die geschikt zijn voor jouw stem. Voor een optimaal resultaat adviseren wij je om dagelijks gebruik te maken van deze zangoefeningen.

Maar let op! Forceer je stem niet!
fremar
10 jaar geleden
ja, probeer deze site bijvoorbeeld:

http://www.onlinezangles.nl/Oefeningen.html