Weet iemand een online band merchandise winkel met goedkope verzendkosten naar Nederland?

Ik weet dat er veel Amerikaanse band merch winkels zijn maar die hebben verzendkosten van 30 euro!
Daarom mijn vraag: weet iemand een band merch winkel met verzendkosten onder de 10 euro?
Nog een eis voor de winkel: de prijzen moeten goedkoper zijn dan op de officiële band site.
Ik hoop dat ik niet te veel eisend ben, alvast bedankt (:

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
3K

Het beste antwoord

Large.nl (Nederlands bedrijf, verzendkosten zijn 4,95 euro, en de meeste bandshirts kosten 19,99 euro)
impericon.com (Duits volgens mij, er is wel een Nederlandse site, ze verzenden ook naar Nederland voor 4,95 euro, de meeste shirts kosten 17,99 volgens mij)
attitudeholland.nl (Nederlands, verzendkosten zijn 4,95 en de meeste bandshirts kosten ook 19,99 dacht ik)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar impericon, daar hebben ze de meeste shirts die ik leuk vind, maar als je voor de snelste levering gaat, zou ik Large.nl gebruiken.
Bij alle drie de sites is de verzending maximaal een week, behalve als een artikel niet op voorraad is, dan staat dat er wel bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Impericon.com
Duitse site maar redelijk veel bands, je bent zelf waarschijnlijk al bekend met large Popmerchandising maar die is er dus ook, snel wat ik me kan bedenken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Large inderdaad! Attitude Holland heeft ook zo het één en ander.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Physicalgraffiti.nl voor Metal Merch, Pop merchansise en Rock Merch. Verzenden vanaf 1 euro. 22 Kg verzenden en verpakken 6,45 in Nederland.