ik zou graag een cd van marielouise 1954 willen bestellen waar kan dat?

zou graag een cd willen van marie louise 1954 waar kan ik die bestellen beluister deze via youtube maar zou graag in de auto willen draaien hoopt dat u mij kan helpen,Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Marie Louise 1954 is een religieus videokanaal op youtube. De via dit kanaal aangeboden inhoud zou je kunnen downloaden (opnemen) en omzetten naar een MP3 bestand met het programma 'Free Youtube to MP3 converter' van DVDSoft.

Dit programma is gratis te downloaden: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Let bij de installatie van dit programma er wel op dat je de installatie NIET automatisch laat uitvoeren maar handmatig doet (custom).
Anders wordt er een nutteloze zoekbalk en een pc analyse programma mee geinstalleerd en dat wil je vast niet. Dus goed de installatie procedure volgen en de extra vinkjes weghalen!

Als het programma eenmaal geinstalleerd is kun je direct de YouTube koppeling van het om te zetten bestand invoeren waarna de converter van de video op het YOUTUBE kanaal en daarvan het geluid, een geluidsbestand in MP3 formaat op je PC opslaat. Deze MP3 bestanden kun je dan zelf op een CD branden en in je auto afspelen.

Misschien zijn er inderdaad wel commerciële CD's te koop van Marie Louise 1954 maar die zou je dan moeten zoeken bij kerkelijke platenhandelaren. Of je zou contact moeten zoeken met de organisatie achter Marie Louise 1954.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hallo weet iemand waar ik een cd kan kopen van marie louise 1954
of waar ik aan deze liedjes kan komen zou deze graag willen hebben
alvast bedankt