Kun je in het ziggo Dome goed zien vanaf 2 vak 213 ??

Ik wil naar een concert in het Ziggo Dome Amsterdam, kan je goed zien vanaf rij 2 vak 213 ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
5.8K

Antwoorden (1)

Het zal er aan liggen hoe dicht je bij vak 214 zit want van daaraf kijk je ECHT vanaf de zijkant en dan nog behoorlijk hoog. Dus hoe dichter je bij 212 zit hoe beter het uitzicht. Als je keus hebt zou ik iets anders nemen want je weet nooit hoe het podium precies wordt opgebouwd en of je tegen een zijpaal zit aan te kijken.