weet iemand de piano abc'tjes van pak maar mijn hand?

Het liedje van Nick en Simon. Aangezien ik geen noten kan lezen, maar wel graag het lied wil leren, het liefst in abc.
Zoals:
G-E-G-E-G-C
Dat is een stukje van de intro van Rosanne, ook van Nick en Simon.

Andere liedjes zijn ook welkom!

Zoveel als kan!

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik zie net dat ik typte: het liefst in abc. Maar dat klopt niet, het moet zelfs in ABC want ik kan geen noten.
xx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

http://tabs.ultimate-guitar.com/n/nick_en_simon/pak_maar_mn_hand_crd.htm?no_splash

Oja: akkoorden voor gitaar kun je gewoon ook voor piano gebruiken. En mocht je het in een andere toonsoort willen spelen, dan druk je op transpose bovenin. Succes!