ik zoek een liedje. Het is gecoverd door 'n vrouw en in het clipje zie je haar zingen + viool spelen. Staat naast een brug/weg in het middelhoge gras?

Ik weet het. Weinig informatie, maar dat is het enige dat ik me nog kan herinneren...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
Hoe lang geleden?
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je trouwens met "gecoverd"? Een al lang bestaand lied wat op deze manier opnieuw is uitgevoerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja precies dat is coveren een bekend voorbeeld is afscheid origineel van volumia en nu gecoverd door grace
Amadea
11 jaar geleden
Wat een cover is weet ik, maar ik vraag me af of Sjen dat bedoelt. Ik heb zo'n vermoeden van niet. Maar er komt helaas geen reactie...

Antwoorden (1)

Epic Violin Girl - Lindsey Stirling

denk dat je deze bedoelt of anders misschien een van deze
Celtic Woman-Fields of Gold
Maroon 5-Moves Like Jagger. Violin Cover By Maya

ik hoop dat die er tussen zit.
zo niet geef dan nog wat info over die vrouw bijvoorbeeld of geef ons een idee van het liedje welke stijl het is

mocht je het dan nog niet vinden.

kijk dan eens rond tussen de nummers van celtic woman zij hebben wel eens video's buiten en altijd stem + viool (heel soms alleen stem of viool)