wanneer gaat 3fm serieus request weer van start?

Hallo.wanneer gaat 3fm serieus request weer van start dus in het glazen huis en waar staat het glazen huis dit keer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

December 2012, exacte data zijn nog niet bekend. Het huis staat op de Oude Markt in Enschede. Het goede doel van dit jaar is het tegengaan van kindersterfte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Altijd voor kerst ergens daar beginnen ze en dit jaar idd in Enschede
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het begint altijd 5 dagen voor kerst avond. Dus ik denk dat het begint op 19 december.