Wie weet van welk nummer deze melodie is?

Beginnend op maakt niet uit welke toonhoogte:
5 keer kort: la la la la la (rust) dan een toon lager hetzelfde: la la la la la (rust), weer een toon lager: la la la la la en daar gelijk achter aan een wisseling van tonen ook la la la la lala. Dan volgt shoebidoebidoe en daarachteraan zingt een dame met een heeel extreem hoge stem iets.

Als ik het op de piano probeer te spelen zijn de tonen van het la la la gedeelte ongeveer:
E E E E E (rust) D D D D D (rust) C C C C C A B G E FG (die laatste twee wat sneller na elkaar)

Het klopt niet helemaal, maar misschien weet iemand wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
5.3K

Het beste antwoord

IK HEB HEM :D

http://www.youtube.com/watch?v=I696OCV_AKQ

Toegevoegd na 50 seconden:
Minnie Riperton- Loving you is het. Wow wat ben ik hier lang naar op zoek geweest haha. Veel plezier ermee en alvast gelukkig nieuwjaar!