waarom is het niks geworden met de formatie''red'',de winnaars van de vorige popstars?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met wie?

Het beste antwoord

Het is en blijft moeilijk om winnaars van talentenshows echt bekend te laten worden. Er zijn meer winnaars geweest die ik eigenlijk niet eens meer van naam ken en waar je nooit meer iets van hoort. Is het de aandacht die niet voldoende is, de foute samenstelling van het groepje of de geringe hitpotentie van hun liedjes... moeilijk in te schatten waar het dan precies fout gaat.
Ik was vooral weg van Brandy, schattig en een leuke stem. Vond hun liedje zelfs best aardig... maar het is weinig gedraaid en er is niet veel reclame en promotie geweest mijns wetens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het was een leuk groepje, ze sloegen alleen niet aan bij het 'grote publiek'. In de tijd van hun 'hit' hoorde ik vrijwel niemand over hen praten, dat is wel nodig om door te breken. Wellicht gaan we wel in de toekomst nog van hen horen maar dan elk van de leden met een solocarriére.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hun single niet genoeg werd gedraaid erg jammer want ik vond ze best leuk.Steffi daar was ik wega van een dijk van een stem heeft deze meid.En ze hebben niet genoeg aandacht gekregen en dan blijft het ook niet hangen bij het publiek.Nu is het nog helemaal niet bekend of het een groepje gaat worden of solo.

Ik wist eigenlijk al niet eens meer wie ze waren totdat jij met deze vraag kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar verkochten ze niet genoeg platen en waren ze niet populair genoeg.
Daarnaast, maar dat gok ik, zijn mensen moe van al die tv-talentenjachten en de acts die daaruit voortkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er tegenwoordig in ieder land tientallen talentenjachten zijn van dansen tot uitvindingen tot zingen ga zo maar door. Je bent een van de vele en daardoor vallen ze niet meer op. En omdat de talentenjachten heel veel spanning leveren en dat vinden de kijkers zo leuk maar als iemand heeft gewonnen dan is al die spanning weg en zijn ze al stukken minder interessanter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zo vreselijk veel van dit soort talentenjachten op t.v., dat het publiek er een beetje moe van wordt. Het zijn voornamelijk tieners/pubers die hiernaar kijken en op stemmen en hun interesses zijn kortdurend en verschuiven snel.

Deze personen, die die talentenjachten zoals popstars, xfactor, en idols winnen staan gelijk onder contract. Maar degenen bij wie ze onder contract staan zijn tegelijkertijd ook weer bezig met de volgende show. Verder kunnen het wel goede zangers/zangeressen zijn, maar de muziek die voor ze geschreven wordt moet ook bij ze passen. Als dat niet zo is raken ze snel in de vergetelheid. Verder moet een nieuwe hitsingle echt snel uitkomen, want anders weet niemand meer wie ze zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, slechter dan RED! kan het nooit worden.
Onverwachtse wending. Als X-factor jurylid is hij toch echt de grote concurrent van Popstars. RTL heeft niet zoveel te zeggen aangezien hij daar niet vast onder contract staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie begrijpt dit antwoord?