waar kan ik kaartjes kopen voor one direction concert?

Waar en wanneer?

Toegevoegd na 29 minuten:
voor nederland

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Er gaan geruchten dat ze naar Nederland komen, maar een bevestiging is er nog niet. We zullen nog even moeten wachten :( Maar ik denk wel dat er een grote kans is dat ze komen! En als het bevestigd is, zal je het denk ik binnen no time weten! x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kijkt in de agenda op de site van One Direction staat er tussen dat ze naar Amsterdam komen in 2013. Ook heeft Zayn in de Hitkrant gezegd dat ze eind dat jaar naar Nederland komen. Maar een echte bevestinging is er nog niet. Maar er bestaat een grote kans. Het word waarschijnlijk wachten tot eind dit jaar voor je de kaartjes voor volgend jaar kan kopen. xxx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nog niet bekend wanneer. De kaartverkoop is (als er echt een concert komt in NL) als het goed is aan het eind van het jaar. Als je op de officiële site kijkt van 1D zie je dat ze nog niet gaan optreden hier.
Als ze wel gaan optreden hoor je dat waarschijnlijk ruim van te voren maar volgens mij hebben ze nu al allemaal concerten tot maart 2013. Dus jezult nog even moeten wachten.