nonstop muziek uit zenden via een online server wie weet waar ik dat kan doen en gratis als het kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je bedoelt dat jij dan zelf een soort van online radiostation op zet? Er zijn een aantal sites die dit aanbieden. Er is een handige site met wat info en wat sites die je hiervoor kunt gebruiken: http://internetradio.wetpaint.com/page/Creating+Your+Own+Web+Radio

Ook kun je via google nog wel een paar vinden, als je zoekt op own webradio of iets dergelijks. succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou nee ik heb een radio zender alleen wil ik graag en server die altijd muziek uit zend tot ik zelf live gaat uit zenden dus wat ze ook bij q doen zou ik ook raag voor mijn zender willen doen alleen weet ik niet waar ik het kan vinden weet je waar ik dat kan vinden laat het me dan even weten alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, nee dan kan ik je niet verder helpen sorry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geef niet maar wel bedankt voor je poging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je mooite en je inzet