waar kan ik de DVD van de Red Hot Chili Peppers kopen?

ik ben 28 juni naar hun concert geweest in nijmegen. het was geweldig :) er stonden op die borden naast het podium, waar je de hele tijd camera beelden ontving, een site waar je de DVD kon bestellen van dit concert. nu is mijn vraag welke site dat is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat het om een DVD ging? Hier is nergens iets van te vinden. Wel kun je van elk concert van deze tour de muziek downloaden. Bronnen:
- http://www.livechilipeppers.com/live-music/0,8139/Red-Hot-Chili-Peppers-mp3-flac-download-6-28-2012-Goffert-Park-Nijmegen-HOL.html
hiphophater
11 jaar geleden
Als ik jou was zou ik het gewoon eens via marktplaats.nl of ebay.nl proberen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik al uren op gezocht... Zonder succes...

Antwoorden (1)

Je hebt de gegevens op het scherm verkeerd geïnterpreteerd. Er stond dat je het concert terug kon vinden op RHCP.com/live , en dat brengt je naar de mogelijkheid om audio-opnames ervan te downloaden: http://www.livechilipeppers.com/live-music/0,8139/Red-Hot-Chili-Peppers-mp3-flac-download-6-28-2012-Goffert-Park-Nijmegen-HOL.html . Er is nergens sprake van productie van een dvd van het concert.
Bij elke uitvoering van de RHCP staan camera's, maar die dienen voor de beelden op de videoschermen. Ze brengen geen concertfilms uit, alleen live-albums van ieder optreden.
Amadea