Wie weet waar ik een dj set die niet meer dan 250 euro is kan kopen?

Ik ben op zoek naar een dj set met twee speakers, versterker en de bekabeling, desnoods nog een of twee microfoons of een koptelefoon voor niet te veel geld. Het mengpaneel wat ik wil kopen weet ik al: hercules mp3 control e2. Eigenlijk ben ik voor de geluidsset op zoek naar iets zoals dit:

divoshop.tk > de set van 275

Maar dan iets goedkoper

200 euro is ook goed!

Weet iemand waar je deze geluidssets voor deze prijs kan vinden? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (6)

DJ-gear is niet echt mijn terrein maar mijn aankopen voor instrumenten en opnameapparatuur koop ik meestal bij
Bax-shop.nl. Goede apparatuur en scherpe prijzen. Je kunt even op de website kijken.
En anders wellicht via marktplaats ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je als beginnende dj een dj set wilt kopen voor dusdanig weinig geld kom je al gauw op een beltdrive platenspeler terecht. Dit is in principe prima, alleen is het aan te raden om een directdrive aan te schaffen omdat je een beltdrive gewoon simpelweg erg snel ontgroeit. Met een beltdrive kun je met veel minder finesse een plaat draaien omdat de aandrijving erg zwak.

Ik heb zelf ervaring met onderstaande site, is klantvriendelijk, snel en een goede service. daarnaast hebben ze legio sets voor de prijs die jij wilt. Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
nb, voor een simpele goedkope directdrive set betaal je 100 meer maar is het geld zeker waard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
marktplaats?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De electronicawinkel Correct heeft een afdeling met afgeprijsde artikelen. Misschien vind je daar wat je zoekt.
Antoni
14 jaar geleden
Speurders.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil je vinyl draaien of mp3 hardware mixer?

mp3 mixer zijn vaak wat duurder, maar daarentegen staat wel dat je mp3's overal kan downloaden.

Vinyl is echter prijzig, vanwege de aanschaf van de platen.
Hoewel ik vindt dat een echte dj wel vinyl behoort te draaien, met uitzondering van een radio dj, want die presenteert meer.

Als je weinig geld hebt om uit te geven voor dj gear, dan heb je waarschijnlijk ook weinig geld om platen te kopen, dus dat wordt dan platenbeurzen afstruinen.

De vraag licht bij jou, wat kan je er voor uitgeven, en wat is er te koop voor die prijs, en wat wat is er beschikbaar voor wat je wilt?

Soms staan er goede aanbiedingen op het forum van PartyFlock, maar Marktplaats, speurders en dergelijke sites kan je ook bezoeken. Koop in ieder geval niets zonder het niet gezien te hebben hoe het apparaat werkt. en controleer op beschadigingen en eventueel wat er vervangen moet worden.

Vaak gaat apparatuur weg voor en door een bepaalde reden!