Waar staat het nummer "I will always love you" van Whitney Houston compleet op?

Op de meeste cd's van haar duurt het nummer maar 4.24 ipv 4.35

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb de Utube versie als voorbeeld gegeven. Dus ik vraag niet naar een verwijzing van het filmpje, maar ik wil de hele versie graag horen op cd 4.35 zoals op de Bodyguard CD.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt omdat de elpee / CD de stilteseconden gewoon meetelt in de lengte van het nummer ; het nummer zelf van de eerste tot de laatste noot staat werkelijk zo ongeveer overal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm okay dat zou kunnen. Ik het toevallig the Ultimate collection, maar daar ontbreken de laatste 10 seconden toch wel. Dan krijg je een fade naar beneden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog eens gekeken op het album The Ultimate Collection. Het nummer duurt daar 4.25 dus ook gewoon 10 seconden te kort voor haar laatste noot.

Het beste antwoord

Op de soundtrack van de film "the bodyguard" duurt het nummer 4:31.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar was ik al bang voor. Verder op geen enkele cd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, wel jammer dat het alleen op dit album staat.

Andere antwoorden (1)

http://youtu.be/8QaI-M9sxW4