Hoe kan ik jingle''s maken?

Ik wil graag een jingle laten maken, gratis.

Wie kan mij helpen>?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (2)

Met garageband voor de iMac lukt dat prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens rond op fora die zich hebben gespecialiseerd in (internet)radio. Soms zijn er daar wel hobbyisten die dit voor je kunnen regelen. Maar, de kans is wel klein dat je er veel van mag verwachten; uiteindelijk maak je niet 'even' een jingle en gaat er nog best wat werk in zitten dus al te veel eisen zul je denk ik niet mogen stellen.

Dan maar zelf aan de klus? Helemaal als je nog onervaren bent zou ik gaan oefenen met een 'simpel' programma als bijvoorbeeld Magix music Maker, of zoals eerder genoemd Audacity.

Wil je dan meer, of een andere interface dan kun je het proberen met bijvoorbeeld Fruity Loops, Ableton, Tracktor, of Adobe Audition.

Google en Youtube voor instructiefilmpjes zijn in dit geval je beste vriend.

Voor algemene vragen over jingles en radio maken kun je op de onderstaande link klikken.