Ik zoek de titel van een single!zie beschrijving

Ja ik weethet, erg onduidelijk! Ik zit op dansen en we hebben een choreo op een nummer die je de laatste tijd erg vaak hoor(t)(de). Het is iets met 'music' en het is gezongen door een man. Beetje in de stijl van racoon en maroon5 volgens mij kwam er ook radio in voor...iemand ideen? Het ligt echt op het puntje van m'n tong...irritant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Slave to the music' van James Morrison?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DAT IS HEM!!!dankjedankjedankje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed zo cinnamon, 10 punten!

Het beste antwoord

(ik zal het ook maar even hier zetten)
James Morrison - 'Slave To The Music'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal hem zijn ;-
+

Andere antwoorden (2)

Racoon - No mercy is de erg bekende liedje op radio die jij misschien zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smaken verschillen uiteraard, maar bedoel je misschien dat walgelijke nummer van Maroon 5 - Move like Jagger? :)