Hoe heet deze zangeres?

Afgelopen dinsdag in Ermelo bij de Veulenveiling trad een zangeres op. Leuk om te zien, prachtige stem.
Wie weet wie zij is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik was daar ook ze kan inderdaad mooi zingen moniek amelaan heet ze kijk op YouTube dan zie je nog een aantal filmpjes van der
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
onder deze naam is helemaal niets te vinden, niet via google en niet via youtube. Weet je zeker dat je het schrijft zoals het er staat?