Hoeveel kost het om 1 keer mee te spelen met 'het geluid' van Q-music?

er staat '40 cent per ontvangen bericht', maar als je een abbonement hebt betaal je dan extra en hoeveel smsjes krijg je dan terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit klopt niet, want dit valt buiten de bundel .
Omdat je anders als je een abbonement hebt met onbeperkt bellen en sms'en, dan constant naar q music kan sms en gratis.

Het beste antwoord

Je betaalt enkel de prijs voor 1 sms (of er gaat 1 sms van je bundel af) + € 0,40.

Je krijgt slechts één sms terug en dat is dus € 0,40.