Hoe kan ik makkelijk en snel mijn muziekmappen op mijn pc ordenen?

Ik heb een hele grote muziekmap, waar ook wel aardig wat dubbele nummers tussen staan. Dit vind ik slordig in mijn Itunes. Daarnaast zie je in iTunes dat al die nummers anders zijn naamgegeven. Dat vind ik eigenlijk nog slordiger. Hoe kan ik dit makkelijk netjes maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Via AVG Tuneup kun je alle dubbele bestanden uit je pc halen....en zo dus ook je dubbele muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak eerst mappen (in je muziekmap) aan met de artiesten gooi alles daarin, daarna losse nummer bij elkaar halen en ook in één map doen.
Automatisch zal die zeggen dat er al een kopie bestaat waardoor je de dubbele tracks in de meeste gevallen uit haalt.
Alles wat overblijft is dubbel en kan weg..
Nu kun je in iTunes de muziek per artiest toevoegen, netjes op album gesorteerd. Als je nog vragen hebt kun je hier een reactie plaatsen :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamonkey installeren.