waar kan ik het volgende nummer vinden?

weet iemand waar ik de volledige versie van het muziekstuk van de reclame van pickwick dutchblend kan vinden?

Toegevoegd na 25 minuten:
Hmm als het nummer niet te krijgen is, weet iemand dan waar ik deze soundtrack kan krijgen? Het klinkt namelijk het zelfde als de pickwick reclame. Het begint bij 1:13 ongeveer. www.youtube.com/watch?v=LoB224P3Vlg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Meer dan dat fragment is het niet, want de muziek is speciaal voor de reclame gecomponeerd door de mensen van Sizzer.

Toegevoegd na 1 uur:
Door de tekst bij het Griekse filmpje te laten vertalen kwam ik erachter dat het muziek is uit de serie The Island (meer info erover te lezen bij http://www.cretegazette.com/2010-02/the-island-victoria-hislop-tv.php). Het gezochte stuk heet Redemption.
Amadea