Hoe doe je oorkussems op een koptelefoon

Bij de koptelefoon (degene die je in je oor kunt doen) kreeg ik zwarte kussempjes die je om de koptelefoon kan doen, het probleem is dat ik he er niet omheen krijg. Hoe doe ik dit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je begint aan de zijkant, dus je drukt de zijkant van t oortje tegen de opening van het kussentje richting het randje.
Daar druk je dan met je vinger tegen zodat je met je andere hand de rest van het kussentje erom kunt trekken.

Het is wel een beetje lastig uitleggen, dus ik hoop dat je er iets van begrijpt.