Ik wil graag een liedje spelen op de viool (zie omschrijving)

Ik wil graag het liedje: f*king perfect op de viool spelen maar ik kan de muzieknoten nergens vinden, weet iemand (op de computer) een link waar deze muzieknoten op staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op ik wil echt dat liedje spelen op de viool, iemand moet het toch weten?
Amadea
12 jaar geleden
Geduld is een schone zaak! Bovendien heb je geen trefwoord(en) aan je vraag toegevoegd, dus hij was mij nog niet onder ogen gekomen.... Je boft nog dat ie is blijven staan, want de voorgeschreven vraag in de eerste regel staat er ook niet!

Antwoorden (1)

Een bewerking voor viool kan ik er niet van vinden, maar wel gewoon de bladmuziek voor zang en piano met gitaarakkoorden. Die kan je bestellen bij http://www.scribd.com/doc/48747783/47483703-Pink-Fuckin-Perfect-piano-sheet-music
Er is ook een pianoversie te downloaden via http://www.scribd.com/doc/48747783/47483703-Pink-Fuckin-Perfect-piano-sheet-music. Van beide versies kan je de bovenste partij op de viool spelen.
Amadea