hoe heet dit lied? (van een soort trailer)

ik heb eindelijk een filmpje gevonden met de muziek.
al is het hele bekende muziek, de naam weet ik niet,
alvast bedankt

http://www.youtube.com/watch?v=W0fJYieaREY

Toegevoegd na 8 minuten:
ik weet dat dat ernaast staat, maar als ik dit invul op youtube, krijg ik niet bepaald zinnige liedjes (absoluut niet deze), heeft iemand anders een link?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is "Requiem for a dream" van Clint Mansell, uitgevoerd door Lux Aeterna
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"Ça Vaut Mieux Que D'attraper la Scarlatine (De l'opérette "Normandie")" van Ray Ventura (staat onder de likes/dislikes).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ray Venture - 'Ça Vaut Mieux Que D'attraper la Scarlatine (De l'opérette "Normandie")'

Staat eronder :P

Toegevoegd na 22 seconden:
Ray Ventura bedoel ik.