Laatst hoorde ik op de radio een liedje welke is dat?

Iets van gibbie de deb ofzo (zo iets in iedergeval)

Toegevoegd na 12 minuten:
Gewoon nederlands...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik kan je wel een tip geven. 's Middags bij Gerard Ekdom, op radio 3 daar worden de moeilijkste vragen gesteld over titels van liedjes en hij komt er bijna altijd aan uit.
Succes met je verdere speurtocht.
12 jaar geleden
Of als je een stukje tekst nog kent: google dat en zet erachter + lyrics. Dan komen er ook veel hits en die kan je dan op youtube zoeken of het t nr is dat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze misschien
The Pipkins - Gimme Dat Ding