Als het voor saxofoon is, ga ik ervan uit dat je de solopartij wilt hebben, en dan maakt het dus niet zoveel uit of het voor b.v. blokfluit, viool of saxofoon is.

Een echte sheet heb ik niet kunnen vinden, maar wel een midi-file. Ik heb met een midi-editor de solo partij er voor je uitgesplitst. Iedereen die een beetje noten kan lezen, ziet direct dat dit nogal een idiote notatie is, maar als jij, of de saxofoonspeler voor wie dit is bestemd, weet wat een kruis, mol en herstellingsteken is, is het m.i goed te doen om het te spelen.

Ik heb er even plaatjes van gemaakt, en die staan hieronder. Veel plezier. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
wow dank je mesher!