Wat is gelijkaardige muziek met de "Italobrothers"?

Ik hoor enorm graag de Italobrothers. Welk zijn gelijkaardige muziek/artiesten?

Vooraleer ik gelijkaardige artiesten ga kopen, kan je ook een link geven naar youtube waarop het liedje te zien is?

Bij voorhand van harte dank voor de tips!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Misschien als je op elevatedmusic.nl ( of met streepke ertussen) kijkt dat je zoiets vind, er staan wel artiesten op en mixen die met linkjes naar youtube verwijzen. mr das ietsje meer volwassen achtige muziek. Misschien ken je milkInc das ook wel
Zoiets. In engeland en duitsland is zulk soort muziek wat groter dan in nederland. Succes!