hoeveel mensen houden van oldie muziek ,zoals jazz , blues ,soul ,classic rock ,disco ,uit de fifties ,sixties ,seventies eighties en/of nineties ?

en andere oldies van de fifties tot de nineties ?

Toegevoegd na 6 minuten:
.............ik doel dan op jong volwassen mensen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Om precies te zijn 170.514.327,5 mensen.

Serieus: hoe wil je deze vraag beantwoord krijgen? Wellicht kun je googlen naar onderzoeken over dit onderwerp (hier is wellicht een test die je zelf kunt doen: http://homepage.psy.utexas.edu/homepage/faculty/gosling/music_and_music_preferences.htm ).

Verder schaar ik persoonlijk 80's en 90's muziek nog niet onder oldies, voor mij voelt dat nog niet als lang geleden. Maar ik voor mij houd zeker van oldies!

Overigens, als je dit als een soort Goeie Vraag enquete bedoelt... Dat is niet de bedoeling (zie richtlijnen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
,5 lol! :)

Andere antwoorden (2)

ongelooflijk veel, waaronder ik ;-) maar het lijkt een beetje alsof je je vraag beter kan omdraaien. Wie houdt niet van..... want je hebt wel heel veel muziekgenres
genoemd ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
Het is natuurlijk onmogelijk om daar antwoord op te geven, je kunt beter proberen een schatting te maken van het aantal jong volwassenen die een brede muzikale interesse hebben. Want die luisteren naar van alles en nog wat en kiezen daar uit wat ze zelf mooi vinden.

Ruwe schatting vanuit de dikke duim: 10% van de jong volwassenen geeft weinig of niks om muziek, 20 % van de jong volwassenen is helemaal verslaafd aan een of twee muziekgenres, 60% van de jong volwassenen houdt van hedendaagse muziek en kijkt niet echt buiten de top 50, 10 % van de jong volwassenen heeft een hele brede muzikale interesse. En dan nog uitvinden hoe veel mensen er eigenlijk in jouw categorie 'jong volwassenen' vallen, en dan ben je er!