ik zoek een dubbel cd van de irish boys [1990 ofzo]

ik weet niet hoe hij heet
op het hoesje staat een groene landschap weet iemand waar ik die kan vinden.
zag laatst wel een uit 2007 maar ik zoek de oude uit gave
ik wee dat het nummer Your mother's eyes op de tweede cd stond ik ben al jaren op zoek bij voorbaad dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Op de volgende website stond deze CD afgebeeld en het nummer,welke U gaf stond als nummer 14 vermeld :

http://www.2dehands.be/cd-vinyl/cds/folk/the-irish-boys-40-favourites-dubbel-cd-79505487.html

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor 3 Euro is deze cd van U !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een hoesje met een landschap kan ik niet vinden, maar wel één met een groenige afbeelding van de oude man. Een dubbelcd van The Original Irish Boys met als titel "40 Irish songs everyone ought to know". Your mother's eyes staat op de tweede schijf op nummer 14.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sh*t, ik ken er maar 15 van de 40!