Welke snaren zijn het beste voor een basgitaar om te slap & poppen??

Ik ben een redelijk beginnende bassist, ik kan sinds kort al goed slapen en moet over 2 weken examenconcert doen. Maar ik zat laatst rond te kijken en toen las ik dat dunnere snaren voor slappen en poppen beter is. Klopt dat??
ik zag zelf deze snaren:
Ernie Ball 2835 Extra Slinky
en
Ernie Ball 2834 Super Slinky

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (1)

GHS boomers worden veel aangeraden op Bassforums zoals in deze link: