Is er een gezellige Nederlandse radiozender waar veel gekletst wordt?

Niet BNR.

13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik maar denken dat iedereen op zoek is naar een zender waar juist NIET op gekletst wordt en geen reclame tussendoor is ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fun-X om gek van te worden!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ja ja poca, en dan vooral met goede muziek!

Het beste antwoord

Ja hoor, Radio Noord-Holland, ook via de pc te beluisteren mocht je niet in NH wonen. Met elke ochtend Arjan Burggraaf, met dagelijks rubrieken zoals boekbespreking, taalrubriek, filmrubriek, roddelrubriek ((met Judith Osborne), internet, koken, tuinen, en op donderdagmiddag Hanneke Groenteman met de klaaglijn (consumentenrubriek), verder dagelijks Hans van Willigenburg met de hulplijn (vraag en aanbod van luisteraars), en natuurlijk tussendoor nieuws, weer en muziek. Mijn absolute favoriet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens! In de ochtend hebben ze eigenlijk altijd leuke onderwerpen, en nog leerzaam ook. Hans van Willigenburg is overigens ook een favoriet van mij, de muziek in zijn programma is ook altijd heel leuk gekozen. Jammer dat ik nog geen plusje kan geven ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (6)

RADIO 2! aaaaan 1 stuk door. vooral overdag, om gek van te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd daarom luister ik het zelf ook maarja als je gezellig gepraat wil;p
3FM, altijd gezellig geleuter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Q-music, erg gezellig, vooral 's morgens en 's middags.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet als je nog kind bent of volwassen maar feestal valt deze wel goed slam fm daar komen de beste hits van nu voorbij en er word ook veel gepraat waar je om kan lachen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100% NL, vreselijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Wordt daar ook gepraat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik veel, sinds Spotify luister ik nooit meer naar Nederlandse stations. Aanrader: FIP, via internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut radio 1, met name 's avonds of in het weekend. http://www.radio1.nl/gids
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze weten van geen ophouden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar of dat nou gezellig is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik luister er eigenlijk meestal naar, maar bij bepaalde programma's gaat ie echt uit omdat ik de presentatoren en/of de insteek van het programma niet kan waarderen.